Baliabideak eskolarako

Nire asmoa da bloga gelarako baliogarria eta erabilgarria izan daitezen. Lortzea espero dut.

  • Baliabideak eskolarako

    Lehen Hezkuntzako irakaslea naiz. Konturatu naiz ez dela erraza topatzea baliabide bat sarean behar duzunean, batez ere euskeraz. Beraz, blog honetan saiatuko naiz batzen han-hemendik euskeraz dauden baliabideak haur hezkuntzarako eta lehen hezkuntzarako arloz-arlo sailkatuta. Nire asmoa da lana aurreratzea. Zeure iritzia eta aportazioak espero dut Eskerrik asko
  • Egutegia

    mayo 2008
    L M X J V S D
    « abr   nov »
     1234
    567891011
    12131415161718
    19202122232425
    262728293031  
  • Gehien ikusitakoak

  • Blogaren estatistika

    • 295,431 hits
  • Kategoriak

  • Meta

  • Suscribir

  • Artxiboak

Zuhaitzak, hostoen bidez ezagutu

Posted by Baliabideak en 2008/05/02

 

http://clic.xtec.net/db/jclicApplet.jsp?project=http://clic.xtec.net/projects/zuhaitz/jclic/zuhaitz.jclic.zip&lang=eu&title=Árboles:+identificación+por+las+hojas

Deja un comentario

 
Seguir

Recibe cada nueva publicación en tu buzón de correo electrónico.

